Wednesday, April 22, 2015

Tee tervislikuma minani - osa 7


Päris pikk paus on tulnud eelmise postituse vahele. Oleks aeg rääkida jälle natukene spordijuttu!
Kui ma täiesti aus olen, siis olen viimasel ajal ikka natuke rajalt maas. No tuleb neid patustamisi ikka rohkem ette ja kiire periood tööl mõjutab korralikult trennis käimist. Samas püüan ikka nii palju kui võimalik toitumist kontrollida. Olen teinud endale seniks reegli, et ei söö kunagi rohkem kui tunnen, et nälga enam ei ole. Söön u 4-5 korda päevas ja mitte kordagi enam täiesti punni. Trenni olen jõudnud tõesti vahelduva eduga ainult 4-5 korda.

 Samas pean tõdema, et olen oluliselt rohkem vett joonud ja siiani ei patusta magusaga. Kaal on olnud püsiv ja isegi langenud. Seda muidugi ilmselt lihaste arvelt. Kui eelmises postituses oli mu kaal 46,5kg hommikul, siis nüüd on mu kaal 45,5kg..


Püüan siiani tarbida rohkesti rohelist teed ja liha kõrvale valida siiski salati või köögiviljad. Samas ei pane ma kätt ette lõunasele sushile või pastale. Seda tuleb ikka ette.

Oluliselt on muutunud söögiisu. Mul ei isuta enam nii väga õhtuti. Ma isegi ei oska öelda miks. Ilmselt võib põhjus olla selles, et ma ei ole viimasel ajal oma kaalule nii palju tähelepanu pööranud ja ma ei mõtle alateadlikult enam nii pingsalt toitumisele.

Varsti on ilmad jälle ilusamad ja saan oma ratta panipaigast välja ajada. Kuna ma jooksmist ei kannata, siis on kiirkõnd/rattaga sõitmine hea vaheldus jõusaalile. Minu jaoks ka ajaliselt tunduvalt mugavam. Peakski ehk nädala lõpus selle asja käsile võtma ja ühe pikema tiiru sõitma.

Lootsin küll 09.05 oma parimas vormis olla (eks ikka sixpack mõlkus mu mõtetes), aga vahel tuleb tänu kiirematele aegadele natukene järeleandmisi teha.

PS! Kes minu teekonda algusest peale jälginud ei ole, siis leiab siit kõik ülejäänud osad : LINK - Trenn ja Toitumine. Vähe aktiivsem olen sellel teemal meie CostanyFitness facebooki grupis siin : LINK.

Ma hea meelega ootaksin lugejatelt häid, lihtsaid tervislike õhtusöögi retsepte. Neid ei ole kunagi liiga palju! 

17 comments:

  1. Kas Sa jood teed ka ilma suhkruta? Kui palju üldse tarbid tavalist suhkurt või eelistad pruuni suhkurt? Loodan, et saad minu küsimustest aru :) Oled väga tubli olnud! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei tarbi üldse.. Ei kohvi ega teega. Ei söö magusat ka :)

      Delete
  2. Replies
    1. Mul oleks paremt ratast vaja! :D mu omal ainult 3 käiku.. Raske sõita nii kaua

      Delete
  3. Miks just sellinne kuupäev nagu 09.05? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sest siis sõidame Kristoga Kreetale! :)

      Delete
  4. Mis seal esimesel pildil kausis on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maitsestamata jogurt koos maasikate, ananassi ja mustikatega :)

      Delete
  5. Retsepte:

    Kanahakkliha kotletid: kanahakkliha (ma ei tea kas seal karbis 300 v 400 gr), kolm-neli spl kodujuustu, sool, pipar, muna, küüslauk, sibul. Sega kõik kokku (vahel lisan riivitud suvikõrvitsat, porgandit vms) ja prae pannil. Tänu kodujuustule tulevad nii head mahlased.

    Ja siis mulle meeldivad need muffinid ka: hakin peeneks juurvilju (paprika, suvikõrvits, porru,tomatit jne) löön munad vahtu (3-4 tki) segan kõik kokku, valan muffini vormi ja ahju. Mõnikord lisan kanafileesinki :) Õlita enne pann, muidu raske kättesaada, aga olen kasutanud ka neid pabervorme :) Need nii head hommikusöögiks või siis õhtul peale trenni värske salatiga.

    Aa nüüd tuli meelde üks värske salat, mis on nii hea: Lehtsalat, kirsstomatid, mango, feta juust (ma ei kasuta õiget feta juust, aga seda kreemisemat varianti Fetaki vms), oliivõli ja sool, pipar. See feta soolasus, mango magusus ja tomati mahlasus on super combo.

    ReplyDelete
  6. Mis rohelist teed sa jood? Mõtlen siinkohal konkreetselt tootjat. Olen ise ostnud ainult Liptoni omi ja kahtlen kas see on ikka hea ja kasulik, et äkki ma peaks midagi kvaliteetsemat vaatama. Kui ma googeldan green tea siis tulevad ilusate roheliste teede pildid, need Liptoni omad on täitsa tumedad :)

    Äkki sul rohkem kogemust ja oskad midagi soovitada?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma joon erinevaid.. Puruteed, kiiremal korral pakikesega :) Eks see värvus sõltub ju tee kangusest. Minu jaoks on mida kangem, seda parem.

      Delete
    2. Soovitan külastada Gurmansi letti Selveris või Gurmansi poodi näiteks kaubanduskeskustes, purutee on kindlasti parem ja kvaliteetsem kui pakitee (ise ka aegajalt kiiremal korral joon pakiteed) :D
      Gurmansis super hea valik rohelist teed!

      Delete
    3. Aitäh! Kindlasti proovin nüüd puruteed.

      Delete
  7. Kehamassiindeksi arvutaja järgi oled juba alakaaluline ju...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole ju.. Mu kehamassiindeks on 19.44. Normaalne on 19 - 25. Ma ju treenin koos eratreeneriga. Ei ole mu kaal kuidagi ebatervislik.

      Delete
  8. Hakkasin Erik Orgu toitumiskava järgima ja leidsin sealt ühe väga mõnusa salatiretsepti, mis kindlasti jääb mu lemmikute hulka edaspidi. Koosnes rucolast, maasikatest, melonist, ahjus küpsetatud kitsejuustust ja maailmaparimast salatikastmest (purustatud vaarikad, apelsini koor ja mahl, oliiviõli, mesi, balsamico, sool, pipar). Ülihea maitseelamus!

    Teine põnev suvesalat, mida ma jumaldan ja mis iga aasta kordamisele läheb pärineb toidutarest (nimeks salat rostbiifiga) aga kuna kirjutan kommentaari telefonist ja telefon paraku otsustas mitte koostööd teha, siis linkida ei saa...

    ReplyDelete