Friday, February 6, 2015

Tee tervislikuma minani - Vahekokkuvõte ( 8 kuud )


Nonii.. Minu teekond on jõudnud ühte lõpp-punkti. Esimene võrdlusmoment kehakoostise analüüsi näol. Seekord käisin Viimis spas Siiri juures, sest Mareku juurde pärnu mnt spartasse ma väga ei satu. Kehakoostise analüüs annab suurepärase ülevaate saavutatud tulemustest ning sellest millega peaksime rohkem tegelema ning millest kehal vajaka on.

Mul oli hea meel, et eelmine analüüs kuskile kaduma ei olnud läinud, sest seda oli niii tore koos treeneriga võrrelda ja järeldusi teha. Ise ei oleks osanud ma sealt pooltki kõike seda välja lugeda nagu treener mulle seletas. Aga alustame siis kõige algusest..


Kuna siit kribu pealt on üsna raske midagi välja lugeda siis toon siit mõned olulisemad kohad välja. Minu esimene analüüs on tehtud eelmise aasta viimasel mai päeval. Loeme siis alguses Juuni 2014. Teine analüüs on siis tehtud eile 05.02.15. Möödunud on 8 KUUD.. Juba! Vau! Loomulikult ei olnud ma kõik need 8 kuud eeskujulikult tubli ning tegelikult jäi mulle lausa vahepeal päris pikk ja lohakas paus sisse. Seda siis praktiliselt terve juulikuu vältel. Aga eks tuleb ju jälle püsti tõusta, tolm jalgelt pühkida ja edasi minna. 

Kaal:
Enne - 52,6kg
Nüüd - 46,5kg
(-6kg)


Rasva mass:
Enne - 14,4
Nüüd - 10,9

Kehamassiindeks:
Enne - 23,3
Nüüd - 20,6

Kõhupiirkonna analüüs:
(Vistseraalne rasv)
Enne - 39
Nüüd - 28



Minu keha on selle aja jooksul ka aastakese nooremaks muutunud. See on suurepärane! Olen tulemusega juba praegu väga rahul. Kaotasin neli kilo ilusti rasva arvelt aga mingil veidral põhjusel olen kaotanud ka lihast. Seda kusjuures suuresti kätel aga mujalt kaa veidikene. Treener arvas, et kuna minu kaalu ja pikkuse kohta on 6 kilo väga palju kaotada sellise üürikese aja jooksul siis võibki probleem just selles seisneda. Nüüd siis pean keskenduma veel rohkem lihastreeningule kui varem. Rasvaprotsent on nüüd juba üsna madalale läinud ning treener ütles, et tulemused saavad olema nüüd kiiremini näha kui varasemalt. Mis saaks olla motiveerivam, eksju? :)


Tegelikult cardiot ei ole ma väga kunagi teinud ja ega ma seda ausalt väga ei armasta ka. Jõusaalis teen tavaliselt soojenduseks 10-15 minutit crosstraineri peal ja ülejäänu ongi puhas lihastreening. Vasak ja parem jalg on mul endiselt veidralt täpselt grammi pealt ühe tugevad. Eelmisel analüüsil oli sama seis kätega ka. Nüüd on siiski üks käsi pisut tugevam kui teine.

Olete Teie taolist analüüsi teinud? Kes on Teie treeneriks ja kuidas hoiate ennast raja peal?

Ilusat algavat nädalavahetust!

5 comments:

  1. Vau :)
    Sa oled väga tubli! Tundub, et sul on väga palju tööd ja selle kõrvalt veel trenni ja kõike muud teha .. kes teeb, see jõuab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuur aitäh sulle Liisu! See on nii oluline mu jaoks :)

      Delete
  2. Hmm, pildil on crosstrainer, aga ütlesin, et teed üldiselt stepperil?
    Kui niipidi, siis soovitan ikka crossil teha sooja, siis valmistad kogu keha trenniks ette mitte ainult jalgu.

    Tulemused muidugi kenad, ilus kõtu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oih, my bad.. Teen ikka sellega mis pildil :)

      Aitäh!

      Delete
  3. Super tulemus!! Kas sa siis ainult käidki jõusaalis + järgid toitumist? Võiksid kunagi sellest toirumise poolest ka lähemalt rääkida:P

    ReplyDelete