Sunday, August 10, 2014

Minu teekond tervisliku Minani - osa 2

Hei, hei päikesekiired!

Ja ongi nädal nagu viuhhhti läinud. Möödunud nädalal oli kohe eriti palju tegemist ja sündmusi. Lisaks ka trenni loomulikult. Ära sai käidud pulmas, tüdrukuteõhtul ja paljudel kokkusaamistel. Ma ei saa kindlasti väita, et ma ei patustanud.. Patustasin küll. Aga pole hullu. Usun siiralt, et enese täieliku keelamise juures on tulemusi palju raskem saavutada. Aegajalt on täiesti okei ennast premeerida!

Aga räägime tulemustest..

Siin siis võrdlusfotod:

Mida ma siis täpsemalt tegin.. 

Hommikusöögiks (kl 8.00) valisin pudru (tegin selle veega) või seemneleiva koos salatilehe, kurgi, tomati, kalkunisingi ja light juustuga.
Lõunaks (kl12.00) sõin enamasti kana või kala koos mõne salatiga. Mõnikord lubasin omale sinna kõrvale kaks keedukartulit või riisi. Sõltub kui tühi kõht oli ja mille järele isu.
Ooteks (kl 16.00) sõin nekrariini, arbuusi, apelsini või kodujuustu.
Õhtusöögiks (kl 20.00) sõin jälle kana või kala ning seda toorsalatiga (kasutasin ka hapukoort). 

Söögikordade kõrvale jõin alati vett sidruniga. Hommikuti jõin tassitäie kohvi. Peale igat toidukorda (nii umbes 30 minuti möödudes) jõin tassikese rohelist teed. See kiirendab seedimist ja on üldse tervisele hea!

Kristo tegi tegelikult meie mõlemi jaoks ka exceli tabeli kuhu märgime siis igapäev oma täpse söögikorra. Ma lootsin seda täna Teiega jagada aga udupea nagu ma olen.. Unustasin selle tööarvutist endale saata. Aga mis seal ikka.. Järgmisel nädalal uuele katsele. Kaalumuutus on üsna pisike.. Kõigest 200g. Eks nädalaga on ka raske suuri muutusi oodata. Käisin rattaga sõitmas ja jalutamas. Kodus tegin õhtuti 3x10 või 4x10 kordustega kõhulihaseid. 


See Foto iseenesest on juba etem. Vasakpoolne pilt on tehtud 2 päeva tagasi ja parem pilt 22.juulil. Vahe on kõigest 16 päeva ja siin on selgelt juba tulemusi näha. See võrdluspilt üllatas ka mind tegelikult. Tõi väga palju motivatsiooni juurde! Sellel nädalal proovin olla veel korralikum ja loodan järgmise nädala lõpuks juba paremaid tulemusi näha. Võiks saada selle kaalunumbri sinna 49kg juurde :)

Enesetunne on juba kordades parem lihtsalt sellepärast, et enam ei ole sellist punnis kõhu tunnet. Soovitan kõigil kellel selline teekond käsil samuti endast fotosid teha. Hiljem ise võrdlust vaadates on niiiii hea tunne! See tõesti motiveerib kordades rohkem :) Jälgin instagramis ja facebookis paljusid fitness channeleid, et endale pidevalt meenutada kuhu ma pürgin. See tõesti toimib!

Praegu aga ilusat pühapäeva!



23 comments:

  1. You go, girl!
    Ja ära lase end väikesest kaalukaotusest heidutada, sest päev, mil eesmärgini jõuad, on kõigest kiviviske kaugusel.
    Sa oled särav ja igati ilus inimene ka praegu, aga kui sa ise tunned, et pead enda nimel veel vaeva nägema - siis minu ja usun, et ka paljude teiste lugejate pöidlad on sinu jaoks juba pihus ootamas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle suurepäraste soovide eest! It means a world to me :) Aitäh!!

      Delete
  2. Mulle väga meeldib, kuidas sa ütlesid: "u. Usun siiralt, et enese täieliku keelamise juures on tulemusi palju raskem saavutada." :) Sa oled väga tublI!

    ReplyDelete
  3. Vahe on märgatav! Eriti, kui vaadata seda, et varem su jalgade vahel polnud vahet, aga nüüd juba on.
    Ma ise tahaks ka hirmsasti kaalus alla võtta, aga kuna ma sõltun liiga palju teistest pereliikmetest, keda see asi väga ei huvita, siis pole kahjuks erilist võimalust veel. Millalgi ma enda siiski käsile võtan. Eriti, kui arvestada seda, et ma kaalun 83-85kg ning ideaal oleks kaalunumbri ette 6 saada... Oh unistused, oh unistused. Tegutsema tuleb hakata :D
    Aga sinu teekonnale on tore kaasa elada!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur, suur aitäh sulle kallike! :))

      Delete
    2. Kus anonüümne kommenteerija elab? Kõlab täpselt nagu minu kirjeldus :D äkki peaks seda koos tegema?

      Delete
  4. Triinu, Sa oled lihtsalt vapustav ja ma juba eelmise postituse alla tahtsin kirjutada, et respekt selle julguse ja motivatsiooni eest! Ma ise juba ammu üritan kaalu kaotada ja Sinu avameelne postitus andis mullegi tahtejõudu ja motivatsiooni juurde, ehk millalgi panen oma loo ka blogisse kirja. Ole tubli ja palju edu!

    http://worldofjasminisabel.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, aitäh, aitäh Jasmin! Ootan põnevusega ka sinu teekonda :) Koos on alati kergem!

      Delete
  5. Väga tubli oled :) Minul aitab tervislik olla ja mitte magusaga patustada näiteks smuutid. Ma ei tea, kas sulle smuutid maitsevad, aga kodus saab nii palju häid smuutisid teha, neid tööle kaasa võtta jne. Mulle meeldib teha smuutisid mandlipiima (või riisipiimaga), vahel kasutan hoopis vett või võimalikult värsket ja vähetöödeldud mahla. Kui väga sellise kreemise smuuti isu, siis lisan ka paar lusikatäit kreekajogurtit. Igal juhul on see hea majus :) Lisa mis puuvilju tahad. Ja üks roheline detox smuuti on ka ülehea. Selle retsepti leiad siit, kui huvi on... see on seedimisele nii hea ja tõesti hoiab kõhu korras ja enesetunne on super :D Retsept on siin: https://www.youtube.com/watch?v=qRJPIaDw_7k

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa smuutisid armastan mina ka.. Just homme hommikul plaanisime teha :) Aitäh sulle!!

      Delete
  6. Tubli oled. Kas sa tellisid Marek Kalmuselt toitumiskava? Tundub, et see täpselt sama, mis ta kõikidele teeb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mkm.. Marek Morozovilt. Ja seda olen endale vastavalt kohandanud :)

      Delete
  7. See on üks kõige nõmedam asi, et kui üritada toituda tervislikult, siis need rämpstoidud ja snäkid isutavad reaalselt 10x rohkem kui muidu.
    Soovin sulle tohutult edu selle teekonna juures! :)

    ReplyDelete
  8. Need pildid on väga erinevates valgustes jne, seetõttu on raske aru saada, kas tegemist on muutustega kehaga. Igatahes soovitan pidada toitumispäevikut netis : http://tap.nutridata.ee/
    Kas tead seda ütlust: Hommikusöök söö ise, lõunasöök jaga sõbraga ja õhtusöök anna vaenlasele. Ühesõnaga, hommikuti ei pea kartma piima pudru koostisosana. Mina näiteks söön häbiväärselt vähe piimatooteid, seetõttu kasutangi putru tehes just piima (aga kõigile ei sobi lehmapiim). Söömine tuleb teha põnevaks, siis ei tüdine ära. Oled kuulnud sõnast foodporn? Noh..tõlgi ära ja see tähendab täpselt seda, mida arvad :D Igatahes, tahan öelda, et ära ole nii üksluine. Puder on küll kasulik aga kaua jõuad seda körti süüa? Olen sinuga samal teekonnal ja postitan blogisse inspiratsioonipilte teistele. http://katrihelenak.wordpress.com/2014/01/06/kuidas-alustan-hommikuid/ siin on väike tutvutus, mida mina hommikuks söön ja kuidas. Lõpuks aga tüdinesin ning otsisin alternatiive. Minu uus lemmik on toorpuder http://katrihelenak.wordpress.com/2014/07/13/toorpuder/ või siis kõige kiirem ja lihtsam - kreeka jogurt värskete marjade ning seemnetega. Hommikusöök olgu mitmekesine ning toitev.
    Minu suured lemmikud on ka smuutid. Seda saab teha kõigest. Samuti võib see asendada hommikusööki. Lisa sisse kaerahelbeid, seemneid, kodujuustu jne ja palju toitvam. Eriti mõnus siis kui on kiire. Mul on blogis ja instagramis palju erinevaid variante. Aga nipiks on võimalikult kaua blenderdamine. Mõnusalt kohev ja siidine suutäis saab siis.

    Paljud, kes üritavad kaalu jälgida hakkavad sööma kana/kala toorsalatiga. See on mõnus ja mõnda aega ka maitsev, kuid lõpuks tüütab ära. On palju rohkem toite, mida võib süüa. Eriti tänuväärsed on supid ja igasugused pajaroad. Mind ajab teelt kõrvale sageli laiskus ja ajapuudus. Palju lihtsam on süüa saiakest, kui vorpida mingi lõuna. Tegelikult saab ka päris kiirelt söönuks tervislikult. Näiteks: http://katrihelenak.wordpress.com/2014/03/12/kevad-taldrikule/ See toit võttis aega max 5 minutit.
    Kola mu blogis natukene, mul on päris palju ideid. Toitumine tuleb teha huvitavaks ning maitsvaks. Siis see hakkab välja ka paistma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks erinevatel päevadel on üsna raske samasugust valgust püüda.. Annan endast parima :) Aga ära nii tõsiselt võta.. Loomulikult muudan oma toitumist vastavalt sobivusele ja püüan võimalikult mitmekesiseks jääda. Eks ma ju alles alustan. Kui miski muutub liiga üksluiseks või hakkab vastu, eks siis tulebki vastavad muutused teha :) Homme hommikuks olemegi smuuti tegemise planeerinud.

      Piilun kindlasti su blogi ja kindlasti leian eneselegi häid ideid. Aitäh! :)

      Delete
  9. Ilus pruun oled :)
    Ja kuigi kaalumuutus on väike, siis mulle tundub ka, et vahe on sees, ikka paremuse poole :)

    ReplyDelete
  10. Kuna sa oled nii lühike, siis väike kaalulangus võib teha juba suure muutuse vaatepildis. Seega keep going!:) Ise kaotasin kaalust nädalaga umbes 3 kg.

    ReplyDelete
  11. Ma soovitan kõigile alati WayOfGray'd instagramis! Grayl on oma treeningsari (proovisin HIIT ning see oli hämmastav! Minu jaoks suur pluss, et trennid ei kesta üle 30 minuti) ning ka smuuti raamat. Pluss ta alati õpetab, et oma keha peab armastama ning hoidma, hoolimata kaalust ja nii edasi. Ühesõnaga väga armas neiu :)

    ReplyDelete
  12. Mind inspireerisid Sa ka väga. Tellisin personaalse toitmuskava Erik Orgult ning kolme päevaga on juba esimesed 1,5 kg läinud. Ise olen nii õnnelik ja Sinu edusammu nähes julgen ehk lõpptulemuseni jõudes ka oma tulemust blogis näidata... sest ma tean, et see muutus tuleb. Ma usun endasse :) (üle 2,5 aasta kuskilt on tulnud see usk)

    Sulle soovin edu ja jõudu jätkata samas vaimus :)
    Sa oled super tubli :)!
    Pai!

    K.

    ReplyDelete
  13. Kui pikk sa oled kui tohib kysida?:)

    ReplyDelete