Sunday, November 24, 2013

Restorani arvustus - Cafe Lavendel


Kuna me Jüriga armastame väljas söömas käia ja erinevaid restorane külastada siis sündis ka idee neist kõigist ka arvustusi kirjutada. Ehk tuleb kellegile kasuks kui otsite kohta kuhu minna..

Viimsis avati novembri alguses uus kohvik "Lavendel". See asub Athena hotellis (sõpruse tee 9). Avatud on see P-N 11.00-22.00 ja R-L 11.00-24.00. Täna käisime seal siis esimest korda ja seda suuresti pelgalt uudishimust. Meie jaoks on iga uus söögikoht Viimis/Pirital hea uudis, sest praegustest oleme üsna tüdinenud juba. 


Esimesena jäi silma see imearmas interjöör. Kohvikus olev mööbel on väga kontrastne.. Tumedad diivanid ja toolid, värvilised erinevate mustritega dekoratiivpadjad ja heledad lauad. Eriliselt laheda emotsiooni ja palju küsimusi tõi kohviku nurgas kõrgemal laval olev suur, suur klaver. Laupäeva õhtuti on neil elav muusika ja show. Väga lahe! Peaks mõnikord täitsa minema ja asja uurima.


Menüü oli üsna väike ja valikut väga palju ei olnud. Kuigi need road mis olid menüüs kõlasid kõik väga isuäratavalt. Rohkem oli seal selliseid "luksuslikumaid" valikuid kui tavapäraseid toite. Kõike lihtsam nende seast oli klassikaline veiseliha burger. Täpselt selle kasuks me seekord otsustasimegi. Selline.. Kindla peale minek!


Toitu väga kaua ootama ei pidanud. Saime selle ca 10 minutiga kätte. Näha oli, et veiseliha pihv oli värskelt kohapeal tehtud mitte sügavkülmast võetud. Praad oli parajalt suur ning hind u 6€. Kõrvale serveeritud kaste aga oli täiesti maitsetu ja mulle ei meeldinud. Oleksin eelistanud küüslaugu/murulaugu/tilli või mõne muu komponendiga kastet. See oli puhas hapukoor majoneesiga. 

Burger ise oli üsna keskpärane. Ei midagi erilist. Maitsev oli ta küll aga kas nüüd just ootusi ületav? Ei. Burgeri vahel olnud pihv oli küpsetusastmelt medium miinus. Oleksin oodanud teenindajalt sellekohast küsimust, sest meie oleme harjunud burgeri vahel olevat liha sööma ikkagi veidike küpsemas vormis. Samas ei usu, et kõikide roogadega seal samamoodi on. Usun, et seal võib tegelikult täitsa asja saada.. Teenindajad võiksid veidike tähelepanelikumad ja vähem ükskõiksed olla. Tippi nagu ei tahtnudki jätta, sest teenindust kui sellist me ei kogenudki. Tellimuse pidi ise minema kassasse teatama, hiljem kassasse maksma. Teenindajatel oli nagu täitsa ükskõik. 

Proovime mõni päev ka midagi muud menüüst ja siis saame oma lõpliku arvamuse öelda. Hetkel on emotsioonid väga seinast-seina. Ühest küljest on hea meel midagi uut näha ja usun, et see koht alles tõmbab ennast käima. Ootame veidi.. Lootust nagu on! :)


Andke kommentaarides märku kas taolised restoranide arvustused võiksid huvi pakkuda? 

Ilusat pühapäeva armsad!

29 comments:

  1. Kindlasti pakuks edaspidigi huvi :)

    ReplyDelete
  2. Pilt burgerist on vähemalt ilus :) ja hind suht okei, kesklinnas peab sellise asja eest pea topelt summa välja käima, eks oleneb kohast muidugi ka.
    Aga selline rubriik siin blogis oleks väga huvitav küll :)

    ReplyDelete
  3. üldiselt veiseliha tehakse enamus kohtades tihtipeale automaatselt medium, kui sa just ei täpsusta, millist küpsusastet soovid. well done veis on põhimõtteliselt suurepärase liha rikkumine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen sellega 100% nõus kuid mitte burgeri puhul.

      Delete
    2. (üks teine anonüümne kirjutaja): Tegelikult kohapeal tehtud veisepihv on oluliselt mahlasem mediumina. Sõbral on söögikoht, kus suvel pakkus ka isetehtud burgereid ja oli täiesti kahe vahel - kas teha maitsvat mahlast burgerit medium lihaga, mida paljud tooreks peavad või küpsetada täiesti läbi ja pakkuda tuima kotletti. Arvan, et kõige õigem oleks kohaomanikul menüüsse juurde kirjutada, et küpsetatakse mediumiks ning erisoove (well done) kohe mainida.

      Delete
    3. Täpselt.. Nii oleks kõikidel lihtsam :)

      Delete
  4. oo, peaks ka seda külastama minema :)

    ReplyDelete
  5. Kindlasti tahaks ka edaspidi taolisi postitusi näha :) Loodan, et külastate ka Tallinna kesklinnas mõningaid toidukohti ja kirjutad ka neist :)

    ReplyDelete
  6. Sobivad hästi. Aga lisa ikka vahepeal oma toidupostitusi ja retsepte ka. Ootan:-)

    ReplyDelete
  7. Sellised postitused pakuvad huvi küll :) Kuid küsimus, kui sa niimoodi restorane vms pildistad, kas sa küsid luba ka, et kas ma tohin pildistada ja riputada need oma blogisse ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuna restoran on avalik koht, mille eesmärk on sinna kliente saada, siis ei oska mõelda küll, miks neil võiks midagi selle vastu olla.. Juhul kui keegi neist peaks paluma mul pildid maha võtta, siis teen seda hea meelega :)

      Delete
    2. Kusjuures täpsustaks, kuigi avaliku koha mõistet pole küll seadustes lahti seletatud, siis tõlgendades peab ütlema, et restoran ei ole avalik koht. Avalik koht on tänav, park, kergliiklusteed, mis kuuluvad siis linnale, KOVile. Restoran kuulub selle omanikule. Samuti ei ole avalikuks kohaks poed, pubid, klubid. Need on siiski eravaldused, mis kuuluvad konkreetsele isikule/isikutele. Selle näiteks võiks veel tuua selle, et avaliku korra raske rikkumine on nt teise isiku löömine tänaval. Kui sa teda aga lööd klubis või restoranis, siis sind karistatakse kehalise väärkohtlemise eest, sest tegemist pole avaliku kohaga. Ma lihtsalt olen tähenärija, kui asi puudutab selliseid põhjapanevaid väiteid, mis ei ole õiged :)

      Delete
  8. See on suurepärane idee teha söögikohtade arvustusi! Elades ise Tallinnas, loodan, et satute vahepeal ka siiakanti sööma ja ootan eelkõige arvustusi Tallinna söögikohtade kohta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satume sinna ju igapäev, sest töötame kesklinnas :) Kindlasti teeme!

      Delete
  9. Hea postitus ja kriitilise pilguga vaadatud kogemus. Mina tõenäoliselt kehvapoolse teeninduse ja keskpärase toiduga kohta enam tagasi ei läheks, sest valikuid on ju nii palju, olgu interjöör nii vägev kui tahes. Mul oli viimati 'huvitav' kogemus vastavatud restoraniga, mille töötajad tõenäoliselt varem söögikohas töötanud polnud. Naljakas oli jälgida üliettevaatlikult liikuvaid teenindajaid, stressinäod peas ja juhatajat, kes nagu kleebitud naeratusega närvilisel moel ringi vaatas. Arve maksime kaardiga ning sente valestimärkiv teenindaja oleks peaaegu 100 korda suurema summa võtnud, kui me poleks ise vahele sekkunud. Takkaotsa pidin ette näitama, kuidas kaardimakse käib, sest ta märkis 3 korda valesti. Piinlik kogemus ja juhataja asemel oleks ma ilmselt meile seda kuidagi püüdnud korvata, kuid näha oli, et tegemist on ettevõtlusmaailma mõistes algajatega. Anname andeks, kuid ilmselgelt tippi ei jätnud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuidagi tuttav stsenaarium üsna mitmest söögikohast.. Oeh jah.

      Delete
  10. Järgmiseks korraks väike nipp - tellige erinevaid asju! Üks praad vm ei anna ju väga head ülevaadet kohast

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks seetõttu saigi ju postituse lõppu kirjutatud, et proovime mõned korrad veel :)

      Delete
  11. Ma käisin ka seal kohvikus novembrikuu alguses ja tellisin kanavarda kirsikastmes koos riisi ja köögiviljadega ja väga maitsev oli ning teenindus oli ka hea. :)
    Ja restoranide arvustused pakuvad küll huvi, sest endale meeldib ka väljas söömas käia ning uusi põnevaid kohti avastada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mõtlesime ka teine kord midagi muud proovida ja siis seda postitust siin täiendada :)

      Delete
  12. Kas mulle ainult tundub, et kujunduses on kasutatud ikka neidsamu inetuid plastmasspuid?? Ma nimelt vaatan fotosid.

    ReplyDelete