Saturday, October 19, 2013

What a wonderful life it is: LONDON + vlog!

Hei mu armsad!

Olen elusat ja tervelt Londonist tagasi ja ütleme ausalt.. Külas on hea aga kodus on alati parem! Kuna meile lubatud internetiühendusest ei olnud hotellis jälgegi siis oli igatsus palju suurem, sest mingit erilist kontakti kodustega ei olnud. Helistasime küll aga õhtul hotellitoas üksi olles leidsin ennast ikka mõttelt, et ohh.. Nüüd võiks jüriga skypeda või päevast toreda postituse teha. Piirdusin siis hotelli lähedal asuvatel tänavatel jalutamise ning raamatu lugemisega. Shoppamas käisime muidugi ka! Iga päev oli meil vaba aeg alates kella kuuest ning kuna järgmisel päeval pidime kella seitsmest juba ärkama ei saanud ka pikalt linna peal lällata.

Parima kvaliteediga vaatamiseks vali 720p.

Aga Londoni linn.. Super! Kõige enam avaldasid muljet sealsed inimesed. Kõik olid nii sõbralikud ja abivalmid ning isegi liftist alal sõites rääkisid võõrad inimesed omavahel juttu. Lahe! Lisaks muidugi see käega viibates takso kutsumine ning vasakpoolne liiklus.. Kui esimest korda taksosse istusin ning auto sõitma hakkas, hakkasin naerma. Nii imelik oli. Enamus ajast olin paanikas, et keerame valele poole ning keegi sõidab nüüd raudselt küljepealt sisse. Hiljem harjusin sellega enam vähem ära. Küll aga jala kõnniteed ületades vaatasin ikka alati valele poole aga tundus, et ma ei olnud ainuke.

Meie hotell oli kohe picadilly circuse juures seega olime täieliku melu keskel. Shopingu tänav oli meist samuti mõne sammu kaugusel. Üli, üli kihvt! Hinnad olid tegelikult siiski üsna kallid aga sellistes poodides nagu primark võis leida ohtralt riideid vähem kui 8 poundi eest. Mina sain endale umbes viis riideeset ning jürile ostsin samuti kampsiku ja mõne pluusi. Ülejäänu oli rohkem selline "käisin londonis suveniiri pudi, padi".

Väga huvitav elamus oli käia reisil nö töölähetusena, sest see oli ikka hoopis teine tera. Kindlasti tahan Londonisse kunagi veel minna, et saaks seal hoopis teistmoodi aega veeta ning linnaga tutvuda.

Loodan ka teid siis reisile kaasa võtta ning juba palju põhjalikumalt :)

Olen nüüd täielikult blogi lainel tagasi ning homme lööme käima ühe toreda giveaway! Tsauki tsauu!

44 comments:

1. Vabandust, kui seda videos mainid, aga ma ei saa hetkel videot vaadata - mis hotellis te olite ja kuidas rahule jäid? Kammin praegu Londoni hotelle läbi ja otsin sobivat.

Replies
    1. Me olime shaftersbury's.. Muidu kõik ok aga tuba oli hästi pisike (videos näha) ning interneti ei olnud :D Seega kahekesi minnes on see igati plussiks!

Delete
  2. Panin Su vlogi endale telekasse mängima ja imetlesin Sind suurelt ekraanilt. :D Mulle ikka nii meeldib erinevaid vloge vaadata! Ja ootan juba ostudest ülevaadet (:

ReplyDelete
  3. Lihtsalt huvi pärast sooviksin teada, et miks Sa oma peegelkaamerat kaasa ei võtnud?

Replies
    1. Sest see on nii suur ja raske..Ebamugav reisimiseks :)

Delete
  4. Väga lahe! Nii väga tahaks ühel päeval Londonit külastada. :)

Replies
    1. Hihi :) Kindlasti tuleb see võimalus!

Delete
  5. Metrooga ei käinud sõitmas? Metroo mul alati üks lemmikasjadest Londoni juures, nii mõnus ja nii kiire ja nii lihtne. Oh, tahaks ka jälle Londonisse minna. :)

Replies
    1. Käisin ühe korra.. Väga kiirelt sai soovitud sihtpunkti. See oli ka ühtlasi minu esimene metrooga sõit :)

Delete
  6. Väga lahe! Mul endalgi soov Londonit külastada :)
    Jään ootama postitust sinu Londoni ostudest :) (kui sa seda teha plaanid)

ReplyDelete
  7. Mina jällegi vaatasin seda vlogi lausa mitu korda, lennukiminutitel tuli endal natuke igatsus peale, et hüppaks lennukisse ja sõidaks Eestisse, aga õnneks jõuludeks lähengi :) Mul on hea meel, et Sul tore oli, Sinusugune rõõmsameelne ja armas inimene sobiks siia meie tänavatele justkui valatult :) Kas Primarki jõudsid?

Replies
    1. Hihii :) Nii armas! Kuule käisin jaa.. See oli niii suure valikuga, et ei ostnudki sealt midagi lõpuks :D

Delete
  8. Tore, et tagasi oled! :)

www.cosmeticspower.blogspot.com

ReplyDelete
  9. Ma esmaspäeval tulles mõtlesin, et jagan Sinuga ka enda Londonikohti, aga kuna meid viis ringi seal varem elanud inimene ja me sattusime turistipunktidest väga kaugele turgudele, siis mõtlesin, et ega ma ei oskakski Sind sinna juhatada :D

Mina jäin ka ülirahule oma reisiga, sain muidugi kordades rohkem šopata ja ringi uudistada. Inimesed on tõesti superviisakad ja noo see internet... meil siin Eestis on see ikka luksus. Hotellis pidime maksma 1 naela 1 tunni wifi kasutamise eest ja see oli niiiii aeglane. Kui adminnile kurtsime, siis tema tegi suured silmad, et misasja, kõik just kiidavad, et neil piirkonna kiireim nett :D:D

Kirjutasin oma blogis veits pikemalt ka oma reisist, kui huvitab : mesiliis.blogspot.com :)

Replies
    1. Oooo.. väga lahe! Lähen loen sinu kogemusest ka :)

Delete
  10. Kas mulle vaid tundub või vahepeal on pilt väga hea kvaliteediga ja siis (ntx kui ennast rääkimas filmid) on kvaliteet halvem?! :)

1. Jaa.. ma ei saa üldse aru millest see tuleb :(

Delete
    2. Aa okei.. Jüri valgustas mind veidi. Iphonel on eksole kaks kaamerat - ees ja taga. See millega ma ennast filmin on halvema kvaliteediga kui teisel pool olev :) Teine kord tean ja filmin ainult selle välise kaameraga.

3. aaa makes sense. Nad võiks esimese kaamera ka heaks teha, palju mugavam on ennast filmida ju kui näed, mis toimub :D keerad teist pidi ja you'll never know kas oled kaadris või mitte:D

11. Väga väga äge, et seal ära käisid!!! :P Kusjuures üldse ei imesta, et just sinule see lill kingiti :D

ReplyDelete
  12. Nii mõnus vahelduseks Londoni-radasid näha ja tuli väike igatsus isegi peale. Elasin seal päris pikalt ja viimati sain sõpradel külas käia juunis :)

13. Käisin ka ise augusti alguses Londonis ja mulle avaldasid ka kõige sügavamat muljet need inimesed. Olin Londonis neli päeva ja harjusin nii ära sellega, et kõik teretavad koguaeg ja ajavad tühjast-tähjast juttu, et Eestisse tagasi jõudes oli küll natuke harjumatu ja natuke isegi kurb, et siin samamoodi igal pool rõõmsad näod vastu ei vaadanud ja tere ei öelnud. Super linn minuarust!

Replies
    1. Olen täpselt sama meelt :) sellised pisikesed asjad muudavad mõne inimese päeva palju päikeselisemaks.

Delete
  14. Ma ei ütle seda mitte üldse halva pärast, ausalt, aga sa oled esimesel pildil nagu kääbus! :-D

Replies
    1. Aga ma olengi päriselt ka väga pisike.. 154cm :)

Delete
  15. Küll on tore, et sa tagasi oled ja et sul seal nii hästi läks :)

ReplyDelete
  16. Oeh..London on lihtsalt imeline. Kui on maailmas mingi koht kuhu ma võiksin iga kell minna siis see on just London. Selle imelised pargid, vanad majad, muuseumid, inimesed ja kõik teised tegurid teevad selle nii mitmekülgseks. Järgmine kord kui lähed, siis kindlasti proovi võimalikult palju jalutada, siis näeb seda linna kõige paremini ja muuseumid on niiiiiiilahedad, et seal kulub mitu päeva, et kõik ära näha. Ma ise olen seal mitu korda käinud ja alati on midagi teha. Vot London eye on vaadatud, aga pole saanud sellega sõitma minna, sest elukaaslane kardab kõrgust ja keeldub sinna minuga tulemast :P Ahjaa..ja kui kinno tahad minna siis kindlasti imaxi, kallis on, aga see on seda väärt :)
    Hihii..ma täitsa mõistan, et sa pisut kartsid seda reisi. Ma ise polnud kunagi varem üksinda reisinud, aga elukaaslane läks Oxfordi õppima ja mõtles, et ma võiksin talle külla minna ja siis üks hetk andis mulle teada, et mul on järgmiseks nädalaks piletid olemas ja mul ei jäänud midagi üle kui ma pidin sinna minema. Alguses ma mõtlesin, et jätan minemata, sest ma nii kardan üksinda igasuguseid asju teha, aga sain hakkama. Mõtlesin, et kui ma Gatwicki jõuan, siis on juba hästi, aga jõudsin üksinda isegi Oxfordi :) Nüüd on küll selline tunne, et kui juba sellega sain hakkama, siis saab kõigega hakkama:) See kõik juhtus paar nädalat tagasi..hihii..oleks ta natuke hiljem ostnud oleksime võib-olla sama lennu peale võinud sattuda :D
    Nüüd ma vist kirjutasin terve romaani kokku, aga nii lahe oli sinu reisi kohta videot ja pilte vaadata ning enda reise meenutada :D

Replies
    1. Ooo.. Väga hea, et nõu siin andsid! Plaanime Jüriga koos ka millalgil nüüd minna :) Aga vot täitsa üksi ma õnneks ei lennanud, lendasin koos kolleegiga. Üksi lendamine on küll paras julgustükk :)

Delete
    2. Tegelikult see lennukis olemine on kõige pingevabam hetk, siis kui lennukist välja lähed ja on vaja kuhugi jõuda, siis on küll selline tunne, et okouu..siia ma jään :D
      Jaa muidugi minge, sinna on odav lennata ka, ainult hotellid on kallid, eriti kui tahad hea asukohaga hotelli. Me esimene kord olime Oxford street'i lähedal (juhuu..kõik poed nii lähedal) ja teine kord Harrodsi kõrval. See teine asukoht oli parem, sest seal olid muuseumid kõrval ja kõik käe-jala juures. Me alati eelistame maksta pisut rohkem ja olla melu keskel :P
      Eriti tore oli see, et Primark on tõesti üüratult suur ja nagunii on seal raske keskenduda, sellegipoolest esimene kord kui ma tahtsin sinna minna siis elukaaslane arvas, et shoppamiseks jääb nädalavahetus. See oli kõige halvem otsus, sest ma peaaegu ei mahtunudki sinna poodi sisse (kuigi ma olen ka väike :D) ja see oli hullem kui Osturalli ja Hullud päevad kokku. Oxfordis oli see-eest nii hea ja rahulik...lausa lust oli shopata :D Ma ilmselt hakkan seal nüüd tihti külas käima, tulge hüpake sealt ka läbi ja saame koos shopata :) ainult lisakohver tuleks kaasa võtta XD

Delete
    3. Hihii.. Kuule jaa vabalt! Eks siit blogist saab kindlasti lugeda kui jälle minemas olen ja siis lepime kokku! Aga ka mina armastan mugavust ja eelistan head asukohta :D

17. Olen tähelepannud, et su kulmud nagu kasvaks, iga postitusega aina suuremad kulmud. Selles videos olid eriti paksud ja jubedad kulmud. Vaata, et unibrow ei teki.

Replies
    1. Tead.. Ütlen ausalt, kulmude joonistamine on minul praegu eksperimenteerimise ning õppimise faasis :D Igakord kukub erinevalt välja ja pole leidnud seda päris "enda kulmu". Aga eks harjutamine teeb meistriks ning vigadest õpitakse.

Delete
  18. Meie olime Londoni küljeall, ühes pisikeses linnakeses, Harlow's. London on umbes 30min rongisõidu kaugusel ja 15min kaugusel on Stansted'i lennujaam. Käisime reedel Londonis ka, aga kuna me mõlemad sõbrantsiga oleme kõiki neid suuri vaatamisväärsusi näinud, siis otsustasime ainult Emirate's airline'ga sõita, mis oleks küll võinud olla rohkem kesklinna lähedal, aga käis kah. Üldiselt mõtlesime, et oleks võinud oma pisikeses, rahulikus linnakeses selle päeva ikka veeta, aga vähemalt saime head hiinakat seal süüa. Harlow on šopingureisiks, nagu meil oli, ideaalne. Kõik poekesed on olemas ja inimesed on super-super-super sõbralikud. On oma pubi ka olemas ja isegi ööklubi, kuhu me aga ei jõudnudki. Sealne hotell, kus me olime, on samamoodi super. Wifi on üli kiire, töötajad on nõus nahast välja pugema, et sul hea oleks, hommikusöök maitsev ja kõik väga ilusti korras. Seda soovitan küll reisi sihtkohaks :)

Replies
    1. Ooo.. super hea info! Panen kõrvataha :)

Delete
  19. Kahjuks ma polegi veel kunagi Londonisse jòudnud. Mees tahab mulle ikka Londoni àra nàidata, nii et kui Eestisse tulek, siis vist hùppame Londonist ka làbi :) Samasugused suured taksod olid ka Shotimaal, vàga mugav. Aga kuidas taksojuht oli? Mees ùtles, et Londonis on kòik taksojuhid vàheke peast pòrunud ja kihutavad hirmsasti :D Ja ma ei saa kohe mainimata jàtta, et see sinine jakk sobib sulle ikka nii hàsti, see vàrv armastab sind :)

Replies
    1. Ihhii.. Tasub kindlasti minna! Nii lahe suure linna tunne :) Peale seda Eesti tulla on ka lahe kontrast!