Monday, August 26, 2013

Blogilates!


Täna tahaksin teile tutvustada Blogilatest. Peale minu eilset vlogi tuli selle kohta mulle palju kirju ja küsimusi ja kuna see treening ja channel üleüldse väärivad täiesti eraldi postitust, siis siin see on. Tegemist on siis Youtube'i channeli ja blogiga koduse treeningu jaoks. Seda peab üks imearmas naine nimega Cassie. Ta lausa kiirgab positiivsusest ja tema treeningud on alati lõbusad ja kaasahaaravad. 

Blogilatese channeli leiab siit: Blogilates channel
Blogilatese blogi leiab siit: http://www.blogilates.com

Andsin endale lubaduse teha blogilatest vähemalt kolm korda nädalas terve septembri jooksul.. Aga ma pean ütlema, et trenn on sõltuvust tekitav ja nii olen ma eile/täna juba tunnise treeningu läbinud ja I want more! Blogilatese blogist leiab ka palju erinevaid toitumiskavasid ja muud huvitavat. Vaadake kindlasti järele!

Jagan teiega treeningut mida eile ja täna kõige rohkem nautisin.. See on alguses veidi veider ja kohati nilbe, aga tõsiselt lõbus ja sellega on kerge alustada. Kes soovib minuga ühineda?

25 comments:

  1. See kohe meelitab trenni tegema :D
    Ootan veidi kuni mu äsja söödud martsipan veidi seedub ja teen ka enne magama minekut ühe seansi :D

    ReplyDelete
  2. Pärast seda, kui essiebutton ühes oma vlogis selle järgi trenni tegi, hakkasin ka jälgima ja kaasa tegema. Täna näiteks tegin pilatese algajate video ja Katy Perry Roar challenge'i. Mulle meeldib eriti, et ta teeb ühte harjutust suhteliselt pikalt järjest. Tegin mingi hetk kellegi teise järgi, kuid alguses oli suhteliselt raske järele jõuda, kuna harjutused muutusid nii kiiresti.

    Ja pilates on üldse mu lemmik-lemmik. Pealtnäha lihtsate harjutustega saab nii lihased tööle ja higi lahti. Mõnus! :) Homme jälle!

    Mimosas blogi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa.. Ja see, et ta vahepel muust räägib aitab hästi mõtted mujale viia :)

      Delete
  3. Appi kui lahe naine :) Olen mitmeid kordi üritanud kodus iseseisvalt trenni teha, kuid mul ei ole selliste asjade jaoks püsivust, et seda regulaarselt teha. Natuke aega teen ja siis saab isu otsa või unustan üldse ära:D Peaks ennast vist ikkagi uuesti käsile võtma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks sellega on vist nii, et kui järje peale saad siis ei saa pidams :)

      Delete
  4. Ma ka kunagi ammu subscribesin lootuses, et äkki ühel päeval võtan end kätte.. Phh, tihtipeale leian ennast neid videosid vaatamas, ise arvuti ääres krõpsu süües ja mõeldes, et jaajaa, homme hakkan :D Tubli oled, oleks mul ka nii palju tahtejõudu!

    ReplyDelete
  5. See on üks minu lemmikkanaleid juba ligi 2 aastat :) Alguses surin neid harjutusi tehes, aga nüüd tuleb juba päris okeilt välja. Muidugi kui veidi pikem paus on sisse jäänud, annab see kohe tunda. Aga näiteks õnnestus mul enda kõige probleemsemast kohast ehk põlvepekist (kahjuks küll ajutiselt) lahti saada, kui tegin regulaarselt inner thighs treeningut PLUSS jälgisin rangelt toitumist.
    Mulle meeldib Cassie peamiselt sellepärast, et ta teeb treeningu mitmekesiseks, ma kipun nimelt väga kiiresti ära tüdima :D

    ReplyDelete
  6. See kanal on tõesti super, ma jälgin koguaeg tema postitusi aga kaasa pole suutnud veel teha, kogun motivatsiooni :) Mulle meeldib, et tal on mingi tuhat erinevat harjutust ja võimatu oleks ära tüdineda või mitte sobivat harjutust endale leida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhmh.. Mina näiteks käsi treenida üldse ei taha.. Mul on kunagisest tantsimisest päris korralikud musklid tulnud ja klieti kandes on see kuidagi inetu :D Selle trenniga on hea ise neid asju reguleerida.

      Delete
  7. Mulle ka nii meeldivad Cassie videod ;) Ma pole küll ise pidevalt tema järgi harjutusi teinud, kuid igal hommikul teen namaste joogat, mis telekast tuleb...Aga nüüd kindlasti võtan ette ka selle blogilatese :D

    ReplyDelete
  8. Ka mina teen Blogilatest siis kui HIIT-ist või Zumbast kopp ees on. Mõnus vaheldus ja kes ei tahaks Cassiega koos treenida :)

    ReplyDelete
  9. Proovisin seda just täna, tõesti hea alustuseks. Olen ise väga halb trennitegija, aga see oli lõbus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on hea kuulda! Tore, et meeldis :)

      Delete
  10. Kaua sa korraga teed?30 minutit?Vähem?Rohkem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tavaliselt teen 25-35 minutit.. Sõltuvalt sellest kuidas jaksan. Üle ei pinguta, sest senikaua on see minu jaoks meeldiv :)

      Delete
  11. oh ma ka nüüd ükspäev kui su vlogist nägin siis vaatasin paari veits ja võtsin ta beginners calendari lahti ja 3 päeva ilusti tehtud juba, loodan et kui kool hakkab siis ära ei vaju, tahaks ikka 28 päeva ära teha :D

    ReplyDelete
  12. TiffanyRotheWorkouts youtube channel on ka väga lahe:) soovitan vaadata!

    ReplyDelete
  13. Mul on üks piinlik ja nõme küsimus. Kas see ja üldse pilates on mõeldud ainult kõhnadele naistele, kellel on vaja ainult musklit kasvatada ja niisama ennast vormis hoida? Või on võimalik sellega ka jõhkratest ülekilodest lahti saada? :$

    ReplyDelete